Hallo!

Hej hej!, just nu så sitter jag ute i solen och hare bäst! försöker att få mina ben att bli brun...
ska kämpa med det till sommarn så varför inte börja nu med en gång?
idag så fyllde elise år så jag ville bara säga grattis till henne, Grattis Elise!! ♥
nu så har jag det gjort :)
igår så var jag med fanny och då var mina små syskon med oss och då hade vi vattan krig vi fyllde ballonger med vatten.., as kul var de iallafall! :)
jag fick kläder igår också! av snälla fanny! ;)

idag på skolan så var alla (i klassen) emot en lärare på skolan... hon är helt dum ihuvet! hon säger en sak och sedan en annan.. men allt blev juh inte helt kasst idag, jag har bestämmt med agnes att jag ska fälja med henne hon efter skolan så det var juh ett plus! :D
jag hade inget buss kort och jag ville inte betala så jag fick låna hennes brorsas buss kort ;P för han kunde säga att han hade glömmt sitt :P

aja.., jag ska fortsätta att sola mig!

hej då!
// wilma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0