rid dag!

Hej hej! idag på elevens val så red jag och cazzie vi är egentligen 2 st i våran grupp, men det var bara jag och Cazzie som kom, haha. vi fin rida barbacka det var super kul, jag fick sally och cazzie fick Gerry (ponnysar), men jag ville hellre rida gerry så då bytte vi, allt var jätte kul! Sen så bytte vi igen för jag hade aldrig ridit bara backa på sally... :) Så det blev mycket bytande denna dag, men den var helt underbar! Hihi, det tog så lång tid och fixa ponnysarna så missade HELA matten!! ;P Men det var ändå skön och slippa Cp matte läraren! :D aja..., så nu har jag nyss tränat på mitt papper, jag ska liksom ha prov på fredag :P Ha det bra// wilma :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0