med cazzie!

hej hej!

idag så hade vi elevens val.., och fick jag och cazzie ridning. allt gick bra fören mer mot slutet, då så bockade sally (ponnyn) så jag flög av, men allt gick bra endå!
sen så cyklade vi tillbaka till skolan igen, och då gick vi hela dagen på skolan som vanligt.
sen efter skolan så gick vi och köpte slush på matrasten för vi hade långrast.
sen så följde cazzie med mig hem efter skolan ♥
då var vi hemma hos mig och hoppade studsmatta ett tag.... sen så bestämmde vi hos för att cykla hem till v´cazzie istället för jag skulle äta hos henne, och då gjorde vi det!
Efter maten så hoppade vi studs matta med hennes lillebror, det var ganska roligt!

jag åkte hem med mamma när hon slutade och det var vid..., halv nio.
jaa, så de var vad jag har gjort idag i kortfattadad text ♥


//wilma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0